Glömde bort att jag hade denna lilla blogg...

Sjukt länge sen jag skrev. Hade glömt bort att jag ens hade en blogg haha. Iallafall. Spanien var nog den bästa resan hitills, sjukt roligt. Skönaste sällskapet! Funderar på att sticka utomlands igen i vinter eller början på Januari. Tycker inte om vintern alls! Iallfall
I Fredags var jag ute med Josefin (som jag inte träffat på hundra år pga av bråk och onödiga saker men allt är löst) Och malin, samt Peppe ( fast han drog vid 9 ) och några andra jag inte minns namnet på. Riktigt skoj, faktiskt en av dom bästa kvällarna i mitt liv. Det var en riktig Girls night out. Goda drinkar, dans, shottar. Kul kväll. Det måste vi göra om snarast! På lördagen vaknade jag typ kvart i 5 på kvällen, haha snacka om att sova ut. Sen drog jag till en polare och bara tog det chill. Nu är jag hemma igen och bara tar det lugnt. Ska snart ducha hade jag tänkt.
På tisdag är det löning, äntligen!! haha helt pank. På onsdag ska jag till EMILS med Malin, Peppe än så länge, kanske blir PG efter det också, med tanke på att jag jobbar Torsdag så får jag se om jag drar dit eller åker hem. Ska försöka hålla er uppdaterade.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0