Nyklippt

För tillfället har jag typ ingenting att skriva om. Jag jobbar 5 dagar i veckan på helgerna vill jag helst inte sitta hemma och tråka. Igpr var jag i Kista med Max, passade på att klippa mitt slitna hår, det behövdes. Tycker dock att det blev för kort, passar inte så bra i kort hår, aja. Sen åt vi middag i Kista också. Drog hem vid 9 typ.

I morgon är det Onsdag, jag ska upp vid 5 tiden då Oskar och hans pappa hämtar mig precis utanför eller ja vid vändplanen vid typ halv 6 tiden. Ska nämligen på Kryssning med några vänner, ska bli kul det blev 23 timmar till Åbo. Ska köpa med mig lite dricka hem och sen till vänner/familj. Det värsta är nog när jag kommer hem frn kyssningen, båten kommer in vid 6 tiden (på morgonen) tror jag och jag börjar halv 12 så hinner sova några timmar innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0