20 år

JAG ÄR FUCKING 20 ÅR! grattis till mig :D
Haha, jag är glad att jag äntligen är 20! woopwoop! Blev firad av mamma på morgonen sen jobbade jag till 6 sen kom pappa o kicki och hämtade mig på jobbet, vilken lyx! :)
Sen åkte vi hem o hämta min bror efter vi hämtat min bror så drog vi och käka på Kolgrillen i Jakan, så jävla gott. Mår fortfarande lite illa eftersom jag blev för mätt.. Drog till Sarah på kvällen typ 8 kanske :P
fick en stooooor kram av henne och hennes familj :D hihi hennes mamma hade bakat en cheesecake till mig:D eller aa till familjen men jag ska ha mest :D hahaha tack Carin!
Nu vill jag sova, lite tråkigt inlägg. ska ut och fira på Lördag med mina vänner så det blir najs! Hoppas min sötaste boll Sarah hinner bli frisk :D <3
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0