Tisdag hela dagen lång.

Hej alla som läser! Kom hem för ett tag sen, är just nu hos pappa där jag ska bo, så nu lagar jag middag. Tog mig typ 15 minuter och fåstå mig på deras spis, allt som behövdes var ju att stekplattan låg på så blev det varmt, dumförklarade mig själv lite haha.

På Fredag morgon sticker jag och några vänner till Helsingfors, längtar ihjäl mig! Jobbigt att flyget går 06:40 och man MÅSTE vara där 2 timmar innan så det blir att vara där 04:40 om man ska vara exakt, FETT TIDIGT. Åker ifrån mig vid 3, ska sova hos mamma för att hälsa på där och lämna lite tvätt samt hämta nya kläder hihi.

Nu piper det i köket, hörs om några dagar! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0