Sängfixande och Hårfärgning

Jag köpte ju en ny säng häromdagen hihi, den är dock inte klar så jag har sovit i min gamla säng i natt, inte skönt. Men att montera en säng alldeles ensam är inte någon jag rekommenderar så jag gav typ upp. Gick över till grannen och lånade skruvdragare och skruvmejslar (hur det nu stavas) Så hela kvällen har jag hållt på med den där förbannande sängen. Skulle ha dragit ut ikväll men kände att jag borde vara hemma och fixa med sängen!
Annars så har jag färgat håret, ser förjävligt ut blev inte alls som jag hoppas. Hoppades på typ mellan brunt, det blev typ svart??!?! Passar inte mig alls. Slänger upp en bild...
I morgon ska jag köpa fläkt för dom som vill veta! Håller på o dö i mitt rum...!
Inte den bästa bilden kanske men fint var det inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0