Efterlängtade Fredag

Hej, längesen jag skrev nu. Jobbar och sliter, ingen semester förens v.33. Känns som evigheter dit.
I veckan träffade jag pappa en sväng för att få lägenhetsnycklarna för jag ska flytta in dit ett tag, komma bort från Viksjö sen pröva och bo själv, en liten utmaning. Sen efter jag träffat pappa så mötte jag upp Kim och Robin för två cider på en uteservering. Vi kom fram till att vi tre + Ludde ska åka till Helsingbort nästa Tordagkväll, bo på hotell och bara vara, slippa stockholm för en helg. Ni kanske tycker att det är konstigt att jag åker med 3 killar? Men jag umgås mest med killar, trivs bättre!
Idag är det Fredag, fick sluta 30 minuter tidigare från jobbet, härligt. Nu ska jag fixa mig lite sen ut. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0