The next three days

Igår var jag på dåligt humör som ni ser i inlägget under, haha men det är över nu. Gick på bio igår med Max, Jossan och Dino vi såg filmen The next three days, jag ville egtnligen se Easy A, men det ville ingen annan, buuuhu :(

Brukar oftas bara se komedi filmer, men denna film var jävligt bra. satt helt fastklistrad i stolen, grym film iaf!
Sov hos Max eftersom det var närmast, filmen slutade vid 12 ungefär, så då åkte vi hem somnade vid 5 i morse typ.. Det resulterade att jag försov mig, men kom bara en kvart försent, så ingen fara. Idag var en riktig jävla pissdag, typiskt måndag. Nu ska jag ta ett varmt bad och försöka koppla av. Vi hörs

Slänger in en trailer på filmen jag såg igår, den rekomenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0