Tatuering 1 februari

Igår efter jobbet så drog jag och Sarah till House of pain i Jakan, och gissa vad? Vi fick tid den 1:a februari! JAG dör av längtan! Så jävla kul!!!! :D

Efter vi var klara i Jakan så drog vi hem, vi skulle ju ha myspys kväll hos Sarah men hon mådde inte bra så vi bestämde oss för att ses en annan dag. Så istället för att sitta hemma så drog jag och mötte upp Max, Jossan, Ludde och Mika, vi drog till någon medeltidskrog - sjätte tunnan. Det var collt inrett och så men inte mitt ''typ'' av ställe direkt. Senare kom Nico, dino och deras 3 kompisar. Var skit trött eftersom jag dels hade jobbar och fick huvudvärk senare så jag drack nog bara 4-5 cider. Drog hem vid 2 kanske.. Somnade direkt när jag kom hem. Nu sitter jag här helt död. Vill bara ligga i sängen och kolla film, men ska iväg vid halv 5 så dream om liksom. Nu ska jag ner och ta något att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0