Nya byxor och filmen The tourist

Nu mår jag bättre, lite huvudvärk kvar. Tror jag nog behövde sova ut eller något. Tidigare idag så var jag i Kista där jag mötte upp Jossan, Max och Jennie (jossans kompis), vi gick runt och kollade lite i affärer fick med mig ett par chinos liknande byxor typ, sånt jag aldrig använder, men jag tycker dom såg bra ut så jag köpte dom och sen käkade vi. Sen drog Jennie hem så jag, Max och Jossan bestämde oss för att gå på bio och det blev The tourist. Ville egentligen se Easy A men laddade hem den istället, men the tourist var faktiskt jävligt bra, bättre än vad jag trodde. Den rekomenderas verkligen! Har nyss duschat så man är fräsch och fin inför jobbet imorgon, lika bra och jobba lite så pengarna rullar in haha. Nu ska jag typ kolla film eller sova fast är inte trött. AJJJJAAA, haha herrå!

Här är trailern för The tourist

Kommentarer
Postat av: sarah

haha och du blev rik hur? då kan du ju ge mig de 200 du är skyldig mig ;)

2011-01-19 @ 11:00:29
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: MsNils

Nu heter ju min kompis Jennie, men annars var det bra :P

2011-01-20 @ 13:43:26
URL: http://princessnils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0