Nu gick du över gränsen

Jag hatar att behöva säga till saker och ting två gånger, och ja detta är en stor fet plik till dig eftersom du spelar ditt jävla omogna spel så ska jag vara lite omogen tillbaka, och tro mig jag kan bli en riktig bitterfitta om JAG VILL.

Nu är jag riktigt trött på att behöva höra och läsa saker om mig speciellt massa skit, alla gör misstag. Men jag gjorde ett misstag som jag INTE ångrar till mig, att låta dig gå. Det gäller fortfarande. Jag vill inte ha någonting med dig och göra, inte nu när du beter dig så jävla omoget! Väx upp. (jag vet att jag är minst lika omogen) men endast för du du SKA FÅ IN NÅGOT I DIN LILLA HJÄRNA.

DET RÄCKER NU. jag ger upp. har inte kraften att fortsätta läsa detta skit saker. Who the bitch now?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0