Ingen telefon

Nej nu kommer ett arg inlägg, min mobil har slutat fungerat, det gjorde den häromdagen också. Men den fungerade senare, måste hitta en ny telefon och måste hitta en lånetelefon tills dess, ska iofs möta max senare idag efter jobbet så kan låna hans gamla. ÅÅÅÅH måste jobba utan musik, min MP3 är ju stendöd och det här kommer bli min död. hah jävla skit. Nej nu ska jag sminka mig och gå till jobbet UTAN MUSIK! ååååååååååh ska lyssna när sarah pratar nästa gång, typiskt henne och ha rätt, jävla snorunge :D

Kommentarer
Postat av: sarah

HHHAHAHAH YEEEEEEEEEEEES - in your face!!!



du kommer iofs inte lyssna på mig nästa gång heller, men ändå!

2011-01-26 @ 22:06:41
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0