Helgen

I går så drog vi ut för att fira Josefine som blev 21, det bjöds på shottar och drinkar, blev lite för mycket men vafan det var det värt! Sov över i pappas lägenhet, vaknade 9 i morse av att grannen borrade men bah hallå?? Jag sover?! Usch, tog en huvudvärkstablett och det blev bättre. Somnade i nån timme på soffan när jag kollade på TV, Sarah ringer o väcker mig eftersom jag skulle åka vid kvart över 12 mot Jakobsberg där jag skulle mötta upp Henne och Natalie. Vi tar därifrån bussen mot Kista väl framme i Kista så gick vi runt och kollade i butiker och jag fick med mig ett linne och en axellös Bh, eftersom jag ska tatuera mig på torsdag (ÄNTLIGEN) så är det bra om Bh:n är utan band, ni förstår? Nåja efter vi kollat runt i butiker osv så går vi på bio och ser Love and other drugs, så jävla bra. Den rekomenderas! Nu ska jag in i duchen sen sova, i morgon är det jobb... längtar inte :)

Lägger in lite bilder från i lördags:


Jag och Mika


Lite av Alicia, Max och Jossan


Mika och Ludde, söta va?!


Jag och Malin, oerhört seriösa.


Josefine och Jag


Jag och Jossan


Nico, Dino, Kim och Josefine


Gansters!


Nico


Dino, jag och Malin


Söta människor!


Felicia och Oliver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0