Grattis Josefine, 21 år!

Min telefon funkar igen! Det gillar vi :D

Idag har jag varit på IKEA med sarah och köpte lite saker, sen hämtade hennes mamma och låsas pappa våra saker, schysst service liksom. Sen skulle vi förbi Nike för det var rea på skor, men hittade ingenting. Så vi åkte hem till Sarah där jag dels skulle hämta mina saker från IKEA sen fick jag låna en klänning av Sarah tills ikväll.

Ikväll ska jag och några vänner ut och fira Josefine som blir 21 åridag, GRATTIS VÄNNEN!
Nu ska jag packa lite saker till pappa där jag ska äta middag med Jossan och Max, sen ska vi ut! Vi hörs i morgon, ska se till och inte dricka så mycket ikväll, i morgon ska jag nämligen på bio med Nattis och Sarah. Puss hej


Grattis min ''normala'' vän :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0