Gårdagens mys ♥

Igår var ju jag hos Sarah och kolla en del disney filmer, vi hann se :  Den lilla sjöjungfrun, Herkules, Aristocats och Skönheten och odjuret, Sarah kunde ju alla låtar i filmerna, jag kände mig lite udda eftersom jag kan en liten del av havet är djup låten haha bättre än ingenting!

Har nyss ätit frukost och rensat bland mina skor som jag aldrig andvänder och dom som ser ut som ja ni vill inte veta, så det blev en del lika bra så. Sitter kvar i min pyjamas tröja, ska snart ducsha och sen bara kolla film och ta det lugnt. Imorgon är det ångest måndag hihi, fast det är bara en dal till löning kvar! Det är najs!

Vi fotade lite igår med sarahs kamera. Enjoy

Fötter!


Passande med disney muggar!


Sarah var med i filmen, hur coolt?!


Bästa ever! Haha :D


Världens finaste vän, love you ♥


Och söta lilla jag hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0