Disney night

Igår var jag ute och röjde, haha nej men tog 4-5 cider med Jossan och Malin på MP i Jakan, har varit där förut inte direkt ett höjdar ställe. Träffade Robin, Danne och Robins kusin Jocke som vi satt och drack med så det var skoj. Jossan stukade även knät under kvällen så vi drog hem vid halv 2 kanske. Jossan sov hos mig eftersom hon knappt kunde gå så i morse efter vi hade vaknat till så fick hon ta taxci in till södersjukhuset där hon är kvar, illa med vänte tid.

Ikväll ska jag till Sarah och ha disneykväll, tror hon blev lite smått irriterad när jag inte sett alla disneyfilmer men det tar vi igen ikväll! hihi, har precis duchat så ska bara chilla tills sarah har ätit! Puss hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0