Bussmissen

Har precis duchat, tog en macka nyss orkade inte ställa mig och laga middag direkt! Det var ugnt idag på jobbet, blev stressigt ett tag men det brukar det bli ibland sånt man får räkna med, kan iaf hantera stress till skillnad från förr. Drog hem vid halv 6 eftersom jag började vid 9 så skulle min buss gå typ kvart i 6 men tror ni den kom då, nej självklart inte. Så jag tänkte att jag väntar tills 5 i. 10 minuter senare, den har fortfarande inte kommit, så jag börjar gå vad tror ni händer? Jo bussen kommer, när jag gått en bit, blev skit sur. Kände det på mig, bara för att jag kommer gå nu så kommer säkert bussen och så rätt jag hade =)

Nu ska jag ladda ner någon bra film, inte för att det finns någon.. suck vilken lame kväll. I morgon är det fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0