År 2010

Random:

Hur har året 2010 varit för dig? – Helt okej.
Bättre än förra året? – Typ samma, inget speciellt.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Studenten! så jävla skönt! Jag klarade det, och jag är så jävla bra! Och jag tog bort min tandställning!!!!!!!
Har du flyttat under år 2010? – På pappas sida.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Yes, en del.
Har du kysst en främling? – Ja.


6 Juni, ett datum som aldrig kommer att glömma!!! STUDENTEN 2010


Resultatet efter tandställningen, raka och fina tänder så jävla värt

Kärlek:


Hur har din kärlek varit 2010? – Helt okej, inte direkt bra och inte dåligt, lite mitt i mellan.
Har du varit kär? - Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Ja massor. eh nej?

Sorg&hämnd:

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej.
Varit i slagsmål? – Inte vad jag minns.

Personligt:

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja.
I så fall vad? – Sagt onödiga saker.
Har du skämt ut dig? – Säkert, förvånar mig inte.
Har du ljugit för en vän? – Ja
Har du varit ute en hel natt? – Ja.
Har du blivit tagen av polisen? – JA. hahaha fail
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.

Skolan och fritiden:

Vilken skola gick du på? – Hotell och Restaurang pogrammet i Jakobsberg
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nja, vissa är retards andra inte.
Hatar du någon på din skola? - Inte direkt hatar, men ogillar! Tur att det är över!
Har du gjort något framsteg? – Ja, massor!
Haft alla rätt på ett prov? – Nej, kommer nog aldrig hända.

Vänskap:

Har du träffat nya vänner? – Ja det har jag.
Har du förlorat en vän? – Ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Nej.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej.
Har du ljugit för en bästavän? – Nej, skulle aldrig falla mig in, alltid ärlig.
Har du haft en relation med en vän? – Nej.

Kommentarer
Postat av: sarah

*"Har du blivit tagen av polisen? – Nej."*



nuu ljuuuger du! fuuult att ljuga lilla du!

säger bara..



KISSELISSA!!

2011-01-07 @ 20:47:02
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0