1 Januari 2011

Och nu var det nya året här! Jag hade ett bra nyår, jag och Josefine åkte med 8 tåget där vi även mötte upp Malin! När vi kom till Jossan där även massa annat folk var så vi började dricka lite smått, det bjöds på väldigt god champange brukar oftas ha svårt för champange, men det var nog samma som vi drack på studenten. Nåväl, vi körde lite lekar och frågesport, helt ok. Vid halv 12 så gick vi ut till Tanto för att kolla på nyårsraketer, haha och jag tappade min ena sko vilket jag märkte efter typ några minuter. Men snälla Mika hjälpte mig och hitta den, gullig tjej! Sen efter någon timme så gick vi allaihopa tillbaka till Jossan där det blev som en ''efterfest''. Drog ifrån Jossan vid 3, fick sällskap av Josefine, Mika och Ludde så vi drog till donken vid fridhemsplan efter det så drog vi hemåt. Var hemma vid halv 6 kanske, deckade direkt när jag kom hem och vaknade vid 3, sovit bort hela dagen haha. Drog till grillen och köpte mig lite ohälsosam mat ;)

Hoppas ni alla hade ett trevligt nyår!


Kommentarer
Postat av: sarah

ja jag vet min käraste boll att du älskar dom tillsammans - MEN DU TYCKER FEL!!! :D

2011-01-03 @ 10:12:25
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: sarah

hahhahah jaa men du är du! :D

2011-01-04 @ 19:44:54
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0