Torsdag

Har verkligen inte haft någonting att skriva om *intresseklubben antecknar*
Alla dagar som gått har jag jobbat ihjäl mig känns det som, det har varit väldigt mycket att göra och idag var det super super lugnt vilket jag tackar för. Irriterar mig bara på att dom brukar komma med en liten rush vid halv 6 tiden (jag slutar ju 6) så jag ska prata med dom i morgon om dom kan fixa så att det kommer tidigare eftersom jag ska få ut det mesta i lagret innan jag slutar!

I morgon är det fredag vilket jag har längtat efter som varje vecka.. Ska hem efter jobbet och fixa mig och äta lite middag sen så möter jag upp Sarah vi ska ut och ta några cider och snacka skit, Robin kanske kommer förbi också :)

Nu ska jag ducha, så vi hörs. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0