Min helg

I Fredags skulle jag ha varit med Josefine men det blev inte så och Sarah spenderade kvällen med sin bror. Jag träffade Max istället, vi var hemma hos mig och såg filmen 127 timmar, jävligt bra film kan jag säga, rekommenderas starkt.

I lördags gick jag upp runt 9, ingen sovmorgon här inte. Åkte vid 10 mot Solna för att AIK skulle ha träningsmatch så dom behövde hjälp så jag erbjöd mig (dumt val). Jag frös som ett jävla as. Stog ute i tre timmar, vistiterade, blev varm ett tag. Jag hade ändå på mig sjukt varma kläder. Fast jag frös mest om fötterna och ansiktet. När matchen var slut så fick Jag, Josefine och Bea skjus av Christer (som jobbade där) till Grimsta där vi åt lunch. Senare mot kvällen så bestämde vi oss för att se på bio i Vällingby så det blev filmen Morning glory, seg början tyckte det hände saker mot mitten/slutet. Trodde den skulle vara bättre men nåja. Drog hem vid 10 bussen kanske, bussen var full med massa folk så det var drygt, men vad ska man förvänta sig en lördagskväll? Kom till Jakan och inser att min buss (552) inte gick förens om 40 minuter? Blir lite små sur och kollar nästa buss (553) den gick ionte förens om 50 minuter. Kollar den sista bussen jag kan ta hem, blir 551:an till ICA där jag stiger av. Går hem därifrån, sjukt mycket fulla ungdommmar som var kanske 13-14? Högst 15..  Jag kommer hem, går jag och lägger mig. Skön kväll..

Lite senare idag ska jag till Kista och träffa några vänner.

Slänger in trailerna för 127 timmar och
Morning glory





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0