Kista ikväll

Söndagsångets. Skulle egentligen städat mitt rum idag men får bli nästa vecka, dammråttorna får bli fler.. Idag ska jag fika i Kista med några vänner känner att jag suttiti inne hela helgen börjar bli rätt trött på att bara sitta inne och ruttna. Så jag ringde några vänner och sa att vi kunde fika eller gå på bio, men det lutar sig åt fika.. Har precis ducha. Var jobbigt det var och tvätta håret, försökte att inte röra tatueringen med håret och det lyckades jag med. Bad mamma smöra in tatueringen efter jag duchat klart och klätt på mig. Skulle då ta ut håret i handuken och tänker inte att mamma precis smört in tatueringen så håret kommer på tatueringen och det var rätt ångest, hade salva i underhåret, fail.

Ska snart hjälpa mamma med maten, eller aa skära grönsaker och duka. Men det är och hjälpa till. Igår pratade vi om att betala mer hemma och vi kom hyffsat överrens om en summa. Nu ska jag börja fixa mig så jag ser hyffsat pigg ut. I morgon är det jobb!

Puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0