Fredagkvällen

Igår drog jag till biljardpalatset med några vänner. Trodde det först skulle vara värsta alkishaket men det var najs så det gillade jag. Drog  dit vid halv 12 kanske så gick vi när dom stängde vid 3 typ haha var lagom död. Sov hos en kompis eftersom jag inte ville vänta på nattbussen som kanske inte skulle komma så vaknade vid 12, sen somnade jag om vaknade vid 2 sen låg jag i soffan och bara chillade och åt frukost. Drog hem till mig och nu sitter jag här. Min bror lagade maten idag efter min mamma brutit armen, så vi får hjälpas åt jag och min bror alltså. Och eftersom han lagade maten så diskade jag. Tycker synd om min mamma som ska vara sjukskriven i 4 veckor. Så efter jobbet så får jag hem och laga mat och diska och fixa allting som mamma vanligtvis gör..

Nu ska jag vara social med Max så vi hörs en annan dag!

Slänger upp en bild på mig och Jossan från igår, synd att man inte ser mina fina lockar jag hade igår, det var så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0