Bästa dagen denna vecka.


Idag kunde dagen inte gått segare. Fast sista timmen gick snabbt eftersom jag fick massa att göra då. Måste bara berätta om när jag skrämde Marcus på jobbet (vi hade drivit med varandra innan så det var en liten payback från min sida) Jag kom ut ifrån toaletten och ser hur marcus står mot ryggen åt mitt håll, han hör inte att jag kommer bakom honom, så jag tänker: ska jag skräma honom, aa jag gör det hur rädd kan han bli? HAHA och ni skulle ha varit där när jag skrämde livet ur honom! Trodde jag skulle dö av garv, Han skrek över hela lagret för han blev så rädd. Han fick typ hjärtat i halsgropen, higi bra payback från mitt håll :D
Lätt bästa dagen denna vecka! Gjorde verkligen min dag, kan skratta fortfarande för att det var så jävla kul.

I morgon är det fredag vilken innebär helg, fast jag har redan min helg planerad typ. I morgon ska jag kanske vara med Josefine annars träffar jag nog Sarah, får se vart kvällen tar mig. På lördag ska jag till Solna med Josefine och våran kompis Bea som kommit upp till stockholm över helgen (hon bor vanligtvis på Gotland) så det ska bli kul och träffa henne, har inte träffat henne sen i somras typ, för länge sen. Ska kanske ner till Gotland v.14 beror på om jag får ledigt från jobbet. Så ska träffa lite vänner där nere och bara softa.

Slänger in en bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0