Ångest

Jag har fått massor av ångest varje gång jag äter ngt onyttigt, jag går upp så jävla lätt i vikt så jag har bestämmt mig för att ändra diet eller aa typ ändra vad jag äter osv, kommer bli svårt men jag ska peppa mig själv. Tycker inte om att se mig såhär.. Så då får man göra något åt saken! Sa till mamm också att vi kanske skulle kunna köpa lite nyttigare mat och sådär och det gick hon med på. Fast jag kommer ju inte bli värsta nyttiga människa nr 1 så man börjar lätt och sen forsätter det så. Vill ju kunna känna mig hyffsat fin i sommar med bikini.
Och eftersom jag SKA gå ner i vikt betyder det att jag måste träna, har ju ett gym på jobbet men ska se hur det är med folk och sådär, nu tänker ni säkert ''det är ett gym klart det är mycket folk'' men saken är att jag tycker nämligen inte om när det är mycket människor på ett gym, ni får skratta hur mycket ni vill och tycka att jag är korkad osv, det är ju ett gym klart att det är folk som tränar och så, men jag tycker det är pinsamt att träna inför andra.. Thats it
Nu ska jag fortsätta sitta lite vid datorn sen kolla ett avsnitt av OC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0