Spanien om en vecka!

Idag innan jag började jobbet så fixade jag pass i Solna, när jag skullle betala så hade jag glömt bankomatkortet hemma *hur ofta händer det lixsom* lite smått surt, men ringde pappa som jobbar i närheten så han betalade så länge, det tackar vi för. Efter jag fixat pass så drog jag mot jobbet, var där vid halv 11. Jobbade till 6 som vanligt, drog hem åt kött med bulgur och grönsaker, det gjorde mamsi bra! Sen hade mamma köpt en våg, inte så roligt och se hur mycket man väger, men det kommer med tiden! Igår bokade jag och 3 vänner resa till spanien, ska bli väldigt roligt och åka utomlands :) LÄÄÄNGTAR! En vecka blir vi borta. Nu ska jag ducha efter Zumba träningen -  det roligaste på tisdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0