Jobb hela dagen

Hallojsan, Jobbet ringde och väckte mig i morse, så det var bara att gå upp fixa sig snabbt (vill ju inte låta chefen vänta...) Jag va på jobbet 20 i 10, duktigt gjort, med tanke på att hon ringde vid halv 9, jag är absolut inte en morgonmänniska, men jag tvingade mig upp. Det tar ett tag att åka till jobbet ifrån mig. Efter det gick jag förbi Sarah för  hon skulle berätta en sak, har varit nyfiken hela dagen lång, men blev dock irriterad när jag väl fick höra det. Sen gick jag hem och åt middag, sen mötte jag upp Sarah igen för att göra sällskap på ica och nu sitter jag här. Jag jobbar även i morgon, börjar 9 (sovmorgon!!), slutar vid 4-5 hoppas jag slutar tidigt, sen efter jobbet ska jag direkt hem sen äta, sen efter det ska jag möta upp Josefine och Cissi , (fast det beror på om Sarah följer med eller inte) efter det ska jag möta upp Max och sen ska vi möta upp resten av vännerna för att festa natten lång! Max fyller nämligen år i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0