Godmorgon!

Godmorgon alla ni! Kom hem halv 5 i morse och innan det så jobbade jag på ishockeyn och efter ishockeyn gick jag ut med Jossan, Kim och Max. Det var väl helt okej, var helt död men jag tänkte att jag kommer hem i tid, ah jo tjena, halv 5 liksom. Vaknade till 2 stationer innan jag skulle gå av, skönt så jag slapp vakna efter jag skulle ha gått av. När jag kom hem så somnade jag direkt. Vaknade av min söta vän Sarah ringde halv 9?!?! Jävla BOLL, haha skoja hon är söt iaf. Somnade om igen efter det och sen vaknade jag av att hon ringde vid kvart över 12 igen. Ska ju möta Sarah på hennes jobb idag, sen ska vi bara ha myskväll hela kvällen. Har massa saker och berätta för henne :)
Nu ska jag äta frukost, så vi hörs!
Så söt jag är!

Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAH

SEEEEXIIIIIIG FLICKA NUMMER ETT!!



fast ... du ser lite ... skruvad ut ... tihihihi!

2010-10-08 @ 13:33:25
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0