Dom senaste dagarna

I fredags var jag på bio och såg The social network med Max och Jossan, sen drog vi ut på kvällen till Theodoras, där vi träffade Kim och Dino också, vi tog nattbussen hem som vi precis hann med, kom hem vid halv 5 kanske? Och igår så åkte vi till Märsta för att fira min kusins mamma som fyllde 60! Det var riktigt trevligt, fick även träffa Therese unge Kelian, hur söt som helst. Vi sov över där också, så åkte hem vid 2 och kom hem vid 4 kanske, mötte Sarah en sväng för girltalk och nu ska jag till Max för att jag inte orkar sitta hemma och glo. Hörs i morgon! Puss
Bara för att fylla ut inlägget

Kommentarer
Postat av: steffie

svar: vi va för det mesta ute och sånt, men nu är det ju måndag och dags för skolan, något speciellt som händer i veckan ? :) kram !

2010-10-25 @ 16:33:19
URL: http://steffus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0