Måste skriva av mig....

Det är svårt att ringa ens närmaste vänner när ens pengar är slut på telefonen..
Just nu skulle jag verkligen behövt ett eller två samtal att ringa till, men livet är orättvist.
Känner att jag behöver tid för mig själv, för just nu mår jag piss även fast jag ser ut att må bra.
Under min mask finns en ledsen tjej.


Och till mina vänner därute som läser detta! Jag mår inge vidare bra just nu, men ingenting jag vill prata om!
Ni vet att jag älskar er, utan er inget jag.



För att det inte fanns några problem när man var liten.

Kommentarer
Postat av: sarah

JAG FINNS HÄR FÖR DIG!!

och jag kommer få reda på vad det är du mår dåligt över .. nångång .. mitt nya mål i livet!



MÅ INTE DÅLIGT

2010-11-15 @ 10:31:24
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: sarah

den här skulle också med i kommentaren: :( :( :( men något blev fel :(

2010-11-15 @ 10:31:50
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0