Hemma!

Kom precis hem! Härligt. Det var jätte jobbigt när vi skulle åka till Pappa, jag och Alex skulle ta kvart över 5 tåget ifrån Barkarby men ALLA tåg var inställda efter en ''olyckshändelse'' i Jakobsberg, jag tror att det är någon som har hoppat framför tåget så jag är glad över att vi åkte till Barkarby och inte Jakobsberg. Nåja, vi fick ta bussen till Kista och byta till tunnelbanan mot Centralen när vi väl kommit fram till Centralen skulle vi byta till tunnelbanan mot Liljeholmen och därefter ta tvärbanan mot Gröndal, jag höll dessutom att svimma på tunnelbanan mot Liljeholmen, det blev för mycket för mig. Men när vi väl kom fram så bjöds det på Oxfile och Potatismos typ, jävligt gott. Vi drog hem vid halv 10 och missade tåget med 5 minuter och fick vänta 25 minuter på nästa tåg, men Sarah och Max ringde så var underhållen iaf =)
Nu ska jag kolla nått avsnitt av OTH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0