Gårdagens o nuet

Hade det roligt igår, vill först och främst tacka Sarah som lånade mig pengar eftersom mitt bankomatkort har gått och gömt sig?! Nåja, jag, Sarah, Mikkan och Bell tog bussen 9 ifrån Sarah så kom till PG vid halv 10 och där mötte vi Robin, Danne och några andra snubbar jag inte vet vad dom heter haha =D Kvällen var awesome och människorna likaså. Vi tog bussen vid 12 och mötte Natalie där av en ren slump så jag, Sarah och Mikkan gjorde henne sällskap hem (det var ändå på vägen). Var väl hemma vid 1 om inte tidigare. Tack för en grym kväll, och Sarah - hoppas du blev nöjd ;)

Har nyss kollat en del avsnitt av One Tree Hill, och Jimmy och Keith dör, JAG HATAR DAN!!! Jävla looser. Nu ska jag kolla vidare, Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0