Torsdag

Idag spenderade jag dagen på jobbet, kände att jag behövde jobba, man blir ju syssellös om man bara sitter hemma haha men det var skönt och sova ut och vila fingret (som är lite bättre). Slutade 6, vilket var helt okej, tog sista rasten vid halv 5, och efter det fanns det INGENTING och göra typ så jag gick runt och såg söt ut :D

I morgon är det fredag, åh fyfanva skönt haha! Jag slutar dock 6 men ingenting och klaga om. Måste få tag i steven också, hann knappt prata med honom idag. Ska fråga om jag kan få ledigt den 23:e så jag kan köpa julklappar med Sarah som är snäll och följer med (inte för att hon har så mycket till val), jag är ju bara timis så det ska nog inte vara några problem.

Men nu ska jag kolla OTH :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0