I morgon är det fredag

Ååh va härligt med Fredag! Nästa vecka byter jag tider på jobbet, är både glad och ledsen över det. Det kommer bli 09:30-18:00 för min del, but i can do it! Måste dock ta med mig typ en frukot eller någonting, för jag har lunch vid 13:00 och sen ska jag jobba 5 timmar efter det, och dom som känner mig rätt, är jag hungrig kan jag inte koncentrera mig så bäst att ta med sig något så man kan koncentrera sig. Nu ska jag försöka sova, så vi hörs när vi hörs! Ajuste, haha SARAH JAG FÅR HAMBURGARE TILL LUNCH IMORGON, SUCK ON THAT BITCH :D wiiiiie hihihi

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHAH din jävla neger!!!

2010-12-10 @ 07:14:34
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0