Händelserik dag

Kom hem från jobbet för ett tag sen, skulle egntligen ha slutat 6 men det går inte eftersom jag skar mig på jobbet. Tur att Tomas hjälpte mig och plåstra om osv, skönt att man har arbetskamrater som bryr dig! Efter det så åkte jag och Steven (min handläggare typ) till Jakobsbergs närakut och sydde mitt finger, har aldrig mått så illa i mitt liv, fingret fulserade fick ta 3 sprutor!!! DET VÄRSTA JAG VET, grinade som en 5 åring men ena sjuksköterskan sa att jag skulle håll mig lugn och inte spänna fingret. När det var klart så sjusade Steven mig till Jakobsberg station, så gulligt av honom att han hade väntat där 1 timme bara för mig, det uppskattades! Nu ska jag ner o försöka få i mig någonting och äta. I morgon ska jag inte jobba eftersom jag inte får överanstränga fingret så det och jobbet går inte riktigt ihop, men kanske på Onsdag eller Torsdag jobbar jag igen, vi får se hur jag mår och så.. Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: sarah

så synd om dig :*

2010-12-14 @ 12:44:12
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0