Dag 7 - Min bästa vän ♥

Min bästa vän är Sarah! Jag hade en tidigare bästa vän men man glider ifrån varandra så nu är vi bara vänner :)

Sarah - Vart ska jag börja? För det första är jag så tacksam över att du finns för utan dig vet jag inte vem jag skulle snacka med om mina problem, vi vet ju lixsom allt om varandra. Klart att vi har bråkat och varit löjliga men det gör nog alla vänner. Sarah och jag är lika envisa därför vi bråkade så mycket förut haha, löjligt värre men så äre.

Skulle kunna sitta och skriva en massa om hur bra vän hon är! Det blir nog mer lång tråkigt för er som inte känner en sån fantastisk person! Love you ♥♥♥♥♥





Kommentarer
Postat av: sarah

awwwwwwwwww bääästis!! love you too <3

2010-12-29 @ 20:44:10
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0