Dag 6 - Min dag

Börjar med att väckarklockan ringer klockan 07:45, gick upp vid 8 för att äta frukost, sen sminka mig och borsta tänderna osv. Chillar ett tag. Går till Jobbet vid halv 10, sen lunch vid 13 som bestod av: Isterband och stuvad potatis, inte så jätte gott.. tio i 6 kom Sarah förbi jobbet för att se hur det såg ut innan vi tog bussen till Kista, väl där framme käkade vi på donken, hur mycket folk som helst! Efter det gick vi till dressman för att byta storlek på en skjorta till pappa, och sen kollade vi runt i lite butiker. Vid halv 9 tog vi bussen hem, sen földe jag med Sarah hem och hon hjälpte mig betala en faktura! Nu ska jag försöka sova, trött... Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0