Dag 3 - Mina föräldrar

Min föräldrar är det bästa jag vet! Dom har alltid funnits där för mig, utan dom inget jag.

Min pappa - Vi har alltid stått varandra nära, jag har bäst kontakt med honom i familjen, synd bara att vi inte träffas lika ofta. När han och mamma skilde sig när jag gick i 6:an förstördes hela mitt liv kändes det som, det var nog det jobbigste jag varit med om. Men hade allt stöd jag kunnat få av både Pappa och mamma. Önskar att jag kunde bo hos pappa ibland fast jag inte har några vänner i Gröndal så vore det ändå najs och flytta dit. Men ingenav alla mina vänner som bor i närheten skulle nog inte gilla det, speciellt inte Sarah ;). Har inte direkt så mycket och säga om min pappa, vi pratar nästan varje dag för att se så varandra lever. Och vi sågs senast idag, det var mys. Big love



Min mamma - Började jag komma närmre efter hon och pappa skilde sig, jag har alltid lyssnat mer på pappa än mamma, varför vet jag inte. Men har alltid älskat båda lika mycket, min mamma skämmer oftast bort mig med att betala böter, kläder osv, vilket alltid har uppskattas. (men nu har jag jobb så det är bara glömma det och betala hemma istället). Jag bor ju även med min mamma i Viksjö men vi flyttar nog därifrån snart, efter sommaren skulle jag tro, om inte jag har hunnit flytta tidigare ;). Jag har alltid ställt upp för min mamma som hon har ställt upp för mig. Big love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0