Dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek var Adrian som jag träffade på kolmården när jag var kanske 12-13, minns inte riktigt men vi träffades iallafall på Kolmården när jag var där med Mamma och mina bröder, efter vi skulle hem så fick jag hans hemnummer som jag ringde till några dagar senare då vi bestämde oss för att gå på bio inne i stan med våra mammor. Dom fick ju sitta en bit bort. Kom ihåg att vi såg på Som hund och katt.

Efter vi hade sett varandra några gånger så tapade vi kontakten, jag tappade hans telefon nummer tror han till och med flyttade också, men inte riktigt säker. Där har ni min första kärlek


Kommentarer
Postat av: sarah

hahah jag kommer ihåg armbandet du fick av honom. tre hjärtan ... = jag älskar dig.

AHAHAHHA kommer du ihåg?!?!? jag sa alltid så när du hade på dig det?!

2010-12-19 @ 15:10:40
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0