Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Nathalie Berg, är 19 år alltså född 1991 den 30 mars. Jg bor utanför Stockholm i Viksjö som ligger vid Jakobsberg ungefär. I viksjö bor jag med min mamma och tvillingbror. Bor knappt hos min pappa fast han bor i Gröndal i Stockholm med sin fru Kicki. Jag har bott i Viksjö i hela mina 19 år med mins två bröder, Alexander 19 år och Thommy 23 år . När jag var liten har jag alltid hållt på med sport, men när jag började 7:an så la jag ner för jag tyckte det blev för jobbigt med både skola och fotbolls matcher och Gymnastikuppvisningar. Där fick ni också veta vad jag höll på med, gick i Fotboll kanske 3-4 år och gymnastik höll jag väl på med i 6-7 år. Något jag verkligen ångrar att jag slutade på.

När jag har råd ska jag och min bästa vän Sarah flytta härifrån, ingen av oss gillar Viksjö vidare mycket. Vi flyttar säkert till Kallhäll i en liten mysig lägenhet :) vi har säkert pratat om att flytta i hundra år känns det som.
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.. Bara kommentera om ni undrar någonting





Kommentarer
Postat av: sarah

fiiin flicka!!

VI FLYTTAR SÅ FORT VI FÅR CHANSEN!!

2010-12-18 @ 16:50:24
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

fin blogg :) Coolt namn du har ;)

2011-03-08 @ 00:34:25
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0