Bara för att

Den här söndagen tillbringade jag med min bästa vän Sarah, vi åkte till outlet vid halv 1 och checkade läget och umgicks lite, sen när vi var klara där så åkte vi till Jakan för att Sarah skulle hitta en sista julklapp till sin pappa och hon var tvungen och belöna sig med en fin tröja också :) haha :D


Men... Nu ska jag göra det nästa ALLA andra bloggare också gör bara för att ha någonting och skriva om


Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - Det här åt jag idag
Dag 5 - Vad är kärlek
Dag 6 - Min dag
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - Ett ögonblick
Dag 9 - Det här har jag på mig idag
Dag 10 - I min handväska
Dag 11 - Mitt rum
Dag 12 - Mina drömmar
Dag 13 - Min första kyss
Dag 14 - Mina rädslor
Dag 15 - Det här saknar jag

Kommentarer
Postat av: sarah

kom igen då?! man vill ju läsa dina dagar :D tiihihih

2010-12-14 @ 13:31:05
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0