00:30

Fredagen på jobbet var för lugn, slutade vid 6 mötte upp Karin som hade gymmat så vi tog samma buss hem, eller ja gick av vid bondevägen :)
Åkte hem och käka sen träffade jag Josefine som hade slutat jobbet kvart över 7 så vi möttes på halv bussen vid jobbet. Sen chillade vi mest, snackade skit ja sånt som vi tjejer gör. Sarah fick bli mitt telefon offer på bussen, hon hadevarit på bio med sin bror, hon var lite små irriterad eftersom små snorungar hade förstört i bion alltså springa runt och vill ha uppmärksamhet så hade dom tydligen fått pausa filmen bara för att få ut dom, skulle blivit så jäva arg! Haha kanske lika bra att jag inte var med :)

Ska snart sova, känner att min kropp behöver min skönhetssömn, i morgon (idag) ska jag träffa Sarah, hon skulle till Jakan och köpa sin absolut sista julklapp. Crazy girl :D


Godnatt!
Fick några gamla bilder av min vän Natalie idag, minnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0